Strona Główna

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej strony ataksja.org.pl
Strona Forum korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co zabrać ze sobą do sanatorium?
Autor Wiadomość
maria feliks 

Wysłany: 2009-07-06, 10:39   

ANIU ja poraz pierwszy będe jechać gdziekolwiek na rehabilitacje mogłabyś mi pomóc i napisać mniej więcej co mam zabrać ważniejszego do ubrania ze sobą bo jestem zielona

Bożena 

Wysłany: 2009-07-06, 14:18   

kochana musisz wziazc dres adidasy kilka par cienkich skarpetek koszulki z krutkim rekawek bo jest goraco przy cwiczeniach i czsami bluze sciagasz papcie pizame przybory toaletowe sztuczce kubek do picia w miedziele ne ma rehabilitacji to mozesz cie przebrac w swoje zeczy wszystkie dokumenty wyniki orzeczenie rezonas jak mialas nie wiem co jeszcze bylam trzy razy ale cheba nic wiecej tam gdze bylam byl basen mialam stroj i czepek pa pozdrawiam powodzenia

anna 

Wysłany: 2009-07-08, 16:17   sanatorium

Ja też byłam tylko raz na turnusie Ale najważniejszy jest dres .A zdokumentów to mam napisane na skierowaniu.co zabrać.Ja biore wszędzie czajnik elektryczny i budzik.Pozdra3wiam Ja mam termin koniec wrześńia początek pażdziernika.

gusia256 
Administrator

Wysłany: 2009-07-10, 09:39   

Nie wiem jak wy miałyście, ale u mężą zauważyłam, że przy ćwiczeniach niemiłosiernie się pocił. Wiec proponuję zabrać kilka podkoszulek tak, żeby nawet w ciągu dnia móc zmienić je ze 2-3 razy (nawet, jeśli prało by się na bieżąco).

Paweł 

Wysłany: 2009-07-10, 16:33   

weź ze sobą klapki i strój kąpielowy
może być basen albo jakiś inny zabieg wymagający takiego stroju

Ela 

Wysłany: 2009-07-10, 22:27